خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

نوشاد عالمیان:اگر در تهران اردو باشد من در آن شرکت نمی‎کنم

 

 
 
 
به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهربا تاکید بر اینکه المپیک برایش اهمیت زیادی دارد و برای عملکرد موفق در آن سخت تمرین می‎کند، گفت: حریفانم در این بازی‎ها با شرایط و امکانات بهتر تمرین می‎کنند اما با این حال اختلاف سطح من با آنها زیاد نیست.
نوشاد عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه روزانه حداقل چهار ساعت تمرین می‌کند، گفت: هرجا باشم دست از تمرین برنمی‎دارم. حتی اگر در خانه باشم به اندازه وقتی که در اردو هستم برای تمرین وقت می‎گذارم. فعلا هم که به بهانه حضور در لیگ جوانان و امید با تیم پتروشیمی کار می‎کنم.

 وی از چگونگی پیگیری تمریناتش ابراز رضایت کرد و یادآدور شد: خودم هم از شرایطی که دارم راضی هستم. اخلاق پسند، لطف الله نسبی، حنطه و برادرم دیگر بازیکنان تیم پتروشیمی هستند که شرایط خوبی هم دارند. تمرین در کنار آنها برایم مفید است.

 عالمیان در پاسخ به این پرسش که “بهتر نیست حریف تمرینی داشته باشید؟”، گفت: من یاد گرفته‌ام که چطور تمرین کنم. نیاز زیادی به حریف تمرینی ندارم. البته اگر هنگام تمرین و اردو چنین حریفی داشته باشم خوب است اما نبودنش هم باعث بسته شدن دست و پای من نمی‎شود. تمرین کردن برایم مهمتر است.

 پینگ‎پنگ‎باز المپیکی ایران ادامه داد: روزی دو ساعت صبح و دو ساعت عصر تمرین می‌کنم. گاهی هم تمرینات روزانه‌ام به پنج ساعت می‌کشد اما بعد از لیگ جوانان و امید فشار تمریناتم را بیشتر می‌کنم.

 وی در مورد برنامه‎های فدراسیون تنیس روی میز برای آماده‎سازی بازیکنان المپیکی یادآور شد: فعلا که برنامه و اردویی نداریم. قبل از این در قالب تیم ملی در تور جهانی آلمان، کویت، چین و مسابقات آسیایی ماکائو شرکت کردیم اما فعلا تمرین ملی نداریم. فقط می‎دانم که اواخر اردیبهشت ماه باید در تور جهانی کره جنوبی شرکت کنیم.

 عالمیان با تاکید بر اینکه اگر اردوهای فدراسیون در تهران برگزار شود، در آن شرکت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: من در هر جایی با هر شرایطی تمرین می‌کنم به جز تهران! آب و هوای تهران برای تنیس روی میز خوب نیست چون خشک بودن آب و هوا سرعت توپ را بالا می‎برد. به همین دلیل مجبور می‎شویم ضربه آرام‌تری با توپ بزنیم.

 این بازیکن ملی‎پوش تاکید کرد: تمرین در تهران شیوه تمرینات را به طور کلی تغییر می‎دهد. شخصا در شمال یا بندرامام خیلی خوب تمرین می‌کنم. در این مناطق سرعت توپ کم است به همین دلیل با قدرت بیشتری به توپ ضربه می‎زنیم. این نوع تمرین بهتر است. به همین دلیل اگر در تهران اردو باشد من در آن شرکت نمی‎کنم چون المپیک برایم مهمتر از هر موضوعی است.

 وی با بیان اینکه اعتمادبه‌نفس لازم را برای حضور در بازی‎های المپیک دارد، اظهارداشت: در مورد المپیک حرف‎های زیادی شنیده‎ام اما تا خودم در آن شرکت کنم نمی‏توانم متوجه اصل موضوع شوم. در کل فکر می‎کنم المپیک تفاوت زیادی با مسابقات جهانی نداشته باشد حداقل در رشته تنیس روی میز.

 عالمیان با بیان اینکه دوست دارد با همه بازیکنان حاضر در المپیک بازی کند، خاطرنشان کرد: آنها به طور حتم در شرایط بهتر و با امکانات بالاتر تمرین می‌کنند اما فکر نمی‎کنم اختلاف سطح من با آنها زیاد باشد. در همین رقابت‎های اخیر من “وانگ لی کین” چینی الاصل که قهرمان سه دوره جهان بود را شکست دادم. این بازی اعتمادبه‌نفس من را بالا برده است.

 “عالمیان با کدام مربی در بازی‎های المپیک لندن شرکت می‌کند؟”، این بازیکن در پاسخ به این پرسش گفت: نمی‌دانم. هنوز هیچ اطلاعی در این مورد به من داده نشده است. خیلی هم برایم مهم نیست، چون بیشتر به تمریناتم توجه دارم.

 “آیا عالمیان در بازی‌های المپیک مدال می‌گیرد؟”، پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران به این پرسش پایانی خبرنگار مهر اینگونه پاسخ داد: تلاشم را می‌کنم. در کل حضور در این بازی‌ها خیلی مهم نبود به همین دلیل وقتی سهمیه گرفتم خیلی خوشحال نشدم. این مهم است که حالا که المپیکی شدم عملکرد خوبی هم داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد